DIY - lapač snů

Lapač snů jsem si nevytvořila proto, aby zachytával moje zlé sny. Věřím totiž tomu, že sny jsou užitečným zdrojem informací o nás samých - našich myšlenkách, pocitech a tužbách.

Sny jsou obrazy všeho, co je hluboko v nás uloženo. Sny jsou symboly a metafory našeho prožívání a nelze je doslovně vykládat. Jediný symbol může zahrnovat nepřeberné množství významů. Číst ve svých snech není jednoduché, ale může to být velké dobrodružství. Když se naučíme náš individuální jazyk snů, dokážeme se napojit na své vnitřní já a začneme jistěji kráčet po své cestě. Sen nám může ukázat kdo jsme a co chceme, kde se právě nacházíte, kam se potřebujete dostat a jakým způsobem to můžeme udělat (Johnston, 2011).

Trápí vás něco ve vašem životě? Poproste o sen, který vám pomůže pochopit, proč se vám to děje a jak s tím můžete pracovat.


Lapač snů je ale krásná dekorace, no řekněte sami, a tak jsem pro vás sepsala a nafotila, jak si takový lapač snů můžete vyrobit i vy.


Budete potřebovat:
  • Větvičky na kruh
  • Drátek
  • Bavlnky barev dle vlastního výběru
  • Jutový přírodní provázek
  • Korálky, korálky z minerálních kamenů
  • Peříčka
Až půjdete na procházku, poproste nějaký strom nebo keř o jednu, dvě větvičky a poděkujte mu. Možná cestou narazíte na ztracená ptačí peříčka. Z větviček vytvořte libovolně velký kruh a na několika místech ho svažte drátkem.


Kruh můžete částečně nebo celý obmotat bavlnkou nebo provázkem. Poté se pusťte do vnitřního výpletu. Zde jsem našla jednoduchý, ale jasný návod, jak na to.


Zdroj - Pinterest.com

Na výplet jsem použila bavlnku. Během proplétání jsem na bavlnku navlíkla několik korálků z minerálních kamenů (křišťál), ale můžete použít jakékoliv jiné korálky. Korálek můžete navléknout i na konec bavlnky jako střed lapače.


Teď přijde na řadu zdobení. Já si vyrobila několik copánků z bavlnek a provázků a navázala je na spodek lapače. Do některých copánků jsem zakomponovala další korálky z minerálních kamenů a na konec tří z nich přivázala peříčka, která jsem v létě našla na naší zahradě a schovala si je. Nahoru na kruh lapače jsem přidělala poutko z bavlnky, abych ho mohla zavěsit nad postel, nebo jinam na zeď.


Fantazii se meze nekladou, spoustu inspirace (nejen) na lapače snů najdete na Pinterestu.


Pokud by si někdo snad netroufal na vytvoření svého lapače sám, napište mi, ráda pro vás, po domluvě vzájemně přijatelných podmínek, lapač vytvořím. Neumím to sice perfektně, ale baví mě to. Miluji tvoření, přináší mi radost a klid do života!

T. 

Zdroj:
  • JOHNSTON, A, 2011. Ženy, které jedí ve svitu Luny: jak mohou ženy proměnit svůj vztah k jídlu a vlastnímu tělu prostřednictvím intuice, mýtů a prastarých příběhů. V Praze: Rybka. ISBN 978-80-87067-33-8.   
  • PINTEREST, © 2018. Pinterest.com [online]. [cit. 2018-28-2]. Dostupné z: https://pinterest.com

Žádné komentáře:

Okomentovat